آواسنج | Avasanj

وبلاگ نرم افزار آواسنج

آواسنج | Avasanj

وبلاگ نرم افزار آواسنج

آخرین نظرات

رویداد TEDx Youth تهران

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۱۶ ب.ظ

TED یک سازمان غیر انتفاعی است که وقف به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های ارزشمند برای عموم شهروندان جهانی شده است. TED بیست و شش سال قبل تحت عنوان یک کنفرانس چهار روزه در کالیفرنیا حیات خود را آغاز نمود و برای حمایت از نوآوری ها و ایده های موثر جهانی به رشد خود ادامه داد. این سازمان از متفکرین، ایده پردازان و فعالان پیشرو در سطح جهان دعوت میکند تا مهمترین ایده های خود را به خلاقانه ترین شکل ممکن در هجده دقیقه بازگو نمایند. این گفتگوها سپس در وبگاه TED.COM به طور رایگان برای عموم به اشتراک گذاشته می شوند.



تداکس جوانان تهران با مجوز مؤسسه ویرا فعالیت میکند که در تهران، ایران به ثبت رسیده است. مؤسسه ویرا سازمانی است که از طریق زیرساخت های گوناگون مانند رویدادها، کنفرانس ها و سمینارها به ترویج خلاقیت و نوآوری در ایران می پردازد. ویرا همچنین به عنوان “آزمایشگاه ایده” برای ابتکارات و پروژه های جدید ایفای نقش میکند.


تداکس جوانان تهران بخشی از برنامه تداکس است که توسط سازمان تد ابداع شده است. در روز جهانی کودک و یا روزهای قبل و بعد آن، بسیاری از شهرها و سازمان ها در دنیا  تداکس جوانان را برگزار میکنند. این رویدادها ممکن است که در محتوا، ابعاد  و نحوه برگزاری متفاوت باشند، اما در درون مایه خود مفاهیم خلاقیت موثر، نوآوری در اشتغال زایی و توانمند سازی جوانان را به اشتراک میگذارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تداکس جوانان به لینک زیر مراجعه فرمائید: www.ted.com/tedxyouth

سخنرانان TED در ادوار گذشته، شخصیت هایی چون بیل گیتس (موسس مایکروسافت)، جین گودال (مردم شناس)، الیزابت گیلبرت (نویسنده)، سر ریچارد برانسون (کارآفرین و بازرگان بریتانیایی و موسس Virgin Group )، بنو مندلبرو (ریاضیدان)، فیلیپ استارک (طراح فرانسوی)، اوکونیو ایوالا (اقتصاددان نیجریه ای)، ایزابل آلنده (نویسنده) و گوردون براون (نخست وزیر سابق بریتانیا) بوده اند. کنفرانس های TED، در بهار هر سال در لانگ بیچ کالیفرنیا (همزمان با کنفرانس TEDActive در پالم اسپیرینگ) برگزار می شود و بعدتر TEDGlobal نیز تابستان هر سال در ادینبورگ اسکاتلند برگزار می شود.


http://tedxyouthtehran.ir/fa/

http://tedxyouthtehran.ir/register-to-attend/

http://www.tedxtehran.ir/fa/about




  • علی رضا اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی