آواسنج | Avasanj

وبلاگ نرم افزار آواسنج

آواسنج | Avasanj

وبلاگ نرم افزار آواسنج

آخرین نظرات

در رویداد TEDx Youth تهران چه خواهد گذشت؟

جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ق.ظ
همان طور که قبلا گفته شد در تاریخ 25 آبان ماه سال 1392 ، سومین رویداد تدکس تهران با عنوان تدکس جوانان تهران(TEDx Youth Tehran 2013) برگزار می شود. از نکات مهم این رویداد می توان به سخنرانی علیرضا اسکندری ، طراح و برنامه نویس نرم افزار آواسنج ، اشاره نمود که به عنوان کم سن و سال ترین سخنران این مراسم نیز شناخته می شود. همچنین او به توضیح نرم افزاری دیگر ، به نام دستنوشت، که در دست ساخت قرار دارد می پردازد و داستانی از تشکیل این دو استارت آپ را تعریف می کند. (( به علایق تان رسیدگی کنید! ))  این عنوان سخنرانی علیرضا اسکندری در این رویداد می باشد. در این سخنرانی دمویی از کار هر دو نرم افزار نیز برای حضار نمایش داده خواهد شد.
در ادامه به معرفی مختصری از سایر سخنرانان این مراسم می پردازیم. در ضمن مهلت ثبت نام برای شرکت در این رویداد نیز رو به پایان می باشد، برای ثبت نام از اینجا اقدام کنید.
----------------------------
* علیرضا اسکندری
او یک نوجوان است که تا کنون دو استارت آپ نرم افزاری را راه اندازی کرده است، که هر دو نتیجه علاقه و حس کنجکاوی او نسبت به چیزهای مختلف است. زمانی که به دنبال علاقه های خود می روید و آنها را می پرورانید، حتی اگر به هم مربوط هم نباشند، در آخر کنار هم قرار می گیرند و یک فرصت را تشکیل می دهند.



* محسن ملایری
او عاشق قهوه، استارت آپ و کارآفرینی است. مدتی قبل استارت آپ خود را راه اندازی کرده و حالا به جامعه جوان در ایران کمک می کند تا کارآفرینی را تمرین کنند. هم اکنون او برگزارکننده StartupWeekend در منطقه،facilitator در StartupNext و نایب رئیس کانون کارآفرینی ایران می باشد. او در سخنرانی خود از 7 ستون یک کارآفرینی موفق می گوید.



* امیرعلی نبویان
یک هنرمند مشهور رادیو و مجری تلویزویونی که بسیاری را شیفته طنز و شیوه بیان خود کرده است. در تداکس جوانان تهران، امیرعلی داستانی دیگر را بازگو می کند، داستان زندگی من.



* رضا بهرامی نژاد
یک هنرمند همه جانبه، نویسنده و مربی، شما را تشویق می کند که به جای فکر کردن و انتخاب شغل ها و حرفه های عرف جامعه، حرفه و شغل مختص خود را اختراع کنید. با تکنولوژی های جدید، بازارها و فرصت های جدید شکوفا می شوند. دیگر به جای اینکه دنبال یک شغل  باشید، می توانید یک شغل بسازید.



* نبیلا ایوبی
نبیلا دانشجوی سال اول رشته حقوق است. او مشکلات و موانع زیادی را پشت سر گذاشته تا جایگاه خود را در دانشگاه حفظ کند، چیزی که هدف و آرزوی او و خانواده اش بوده است. نبیلا بر این باور است که اگر او توانسته از پس این سختی ها برآید، پس هر کسی می تواند. او می خواهد که شما را به سمت خورشید هدایت کند، تا باور و امید را در توانایی های خود کشف کنید.




  • علی رضا اسکندری

نظرات (۱)

تبریک و به امید موفقیت های بیشتر
پاسخ:
ممنون از شما آقای مظاهری!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی