آواسنج | Avasanj

وبلاگ نرم افزار آواسنج

آواسنج | Avasanj

وبلاگ نرم افزار آواسنج

آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

با سلام خدمت تمامی همراهان آواسنج،

امروز مورخ 17 آذر ماه 1392 ، نتایج نهایی جشنواره جوان خوارزمی از سوی وزارت علوم و تحقیقات اعلام شد. پس از 2ماه داوری طرح های برگزیده کشوری آموزش و پرورش ، نهایتا 42 طرح به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند. طراحان این42 طرح، از این پس عضو بنیاد علمی نخبگان هستند و می توانند از مزایای این بنیاد از جمله معافیت سربازی و کنکور سراسری استفاده کنند.

خوشحالیم که نرم افزار آواسنج نیز در بین این طرح ها و در رشته کامپیوتر و پس از حدودا 3سال از تاریخ شروع به ساخت، مقام سوم را کسب کرد. از همه عزیزانی که ما را در این مدت همراهی کردند و با دعا خیر خود ما را بهره مند ساختند نهایت تشکر را داریم. 

در پایان باید تشکری ویژه از خانم بابایی ، خانم تهرانی ، خانم پیرایش و آقایان مسکین، وهوشی، ملایری، ویسی، گودرزی، مظاهری، اوجاقی، ناصری، امینی، جدیدی نژاد، کشاورز، ذوقی، نوری، ملکان پور، احدی، هنرجو، کلاته، شایق، نوراله، کاظمی، مرندی و همه کسانی که باعث شدند نرم افزار آواسنج به این مرحله برسد کرد.

(لیست منتخبین...)

گروه آواسنج.


  • علی رضا اسکندری

پیش از این درباره TED و TEDx توضیحاتی در وبلاگ داده شده بود اما این مقاله گزارشی است از آنچه در اولین رویداد تدکس جوانان تهران گذشت.

خب این مراسم ساعت 16:00 به وقت تهران در پژوهشکده فرهنگ و هنر واقع در خیابان مظفر تهران آغاز شد. پس از پذیرایی مختصر مراسم آغاز شد و ویدیویی با موضوع اینکه تدکس جوانان چیست و چرا در این روز خاص از سال برگزار می شود پخش شد. پس از آن سخنرانان اصلی مراسم به ترتیب شروع به سخنرانی کردند. همانطور که قبلا توضیح داده شد ، این مراسم 5 سخنران رسمی از ایران و یک سخنران افتخاری و چند ویدیوی سخنرانی از رویداد های تد جهانی داشت. سخنرانان ایرانی به ترتیب رضا بهرامی نژاد ، نبیلا ایوبی ، محسن ملایری ، علیرضا اسکندری و امیرعلی نوابیان نام داشتند که پیش از این درباره هر یک از آن ها توضیح مختصری داده شده بود. همچنین خانم انوشه انصاری (اولین فضانورد ایرانی) به عنوان سخنران افتخاری مراسم ، به صورت ویدیو کنفرانس در این مراسم سخنرانی کردند.

روند سخنرانی ها بسیار دقیق تنظیم شده بود تا برای همه افراد حاضر در سالن جذاب باشد. در ادامه این مطلب می توانید خلاصه ای از سخنرانی هر یک از سخنرانان این مراسم به همراه عکس و فیلم را مشاهده کنید.


  • علی رضا اسکندری

با سلام خدمت دوستان

به خاطر گزارش برخی از مشکلات در باز شدن سایت آواسنج در دستگاه های مختلف، ما اصلاحاتی را در کد ها ایجاد کردیم تا صفحه نخست در اکثر نمایشگر ها به درستی نمایان شود.

همچنین با اضافه شدن نرم افزار دستنوشت به مجموعه نرم افزار های گروه آواسنج ، صفحه ای برای این نرم افزار نیز طراحی شده است. به زودی صفحه مربوط به این نرم افزار فعال می شود.

  • علی رضا اسکندری